امروز : 3 تیر 1405

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی شهرستان سیمرغ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی شهرستان سیمرغ

کد خبر : 170145 30 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ و با حضور اعضای شورا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مربوط به پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، راهکارهای کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر، ارتقای آگاهی عمومی و تقویت اقدامات فرهنگی و آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و اجتماعی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر، بر اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان تأکید کرد. وی همچنین خواستار پیگیری مصوبات جلسات، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مسئول و جلب مشارکت مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله مؤثر با معضل مواد مخدر شد. در پایان جلسه، اعضای شورا به ارائه گزارش‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات لازم برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و تقویت اقدامات مقابله‌ای در سطح شهرستان اتخاذ شد. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها