برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان سیمرغ
برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان سیمرغ
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ و با حضور اعضای شورا و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مرتبط با ثبت بهموقع وقایع حیاتی شامل ولادت، وفات، ازدواج و طلاق، بررسی آمارهای موجود و راهکارهای ارتقای دقت و کیفیت ثبت اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر اهمیت ثبت صحیح و بهموقع وقایع حیاتی در برنامهریزی و تصمیمگیریهای کلان، خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی و نهادهای مرتبط در این زمینه شد. وی همچنین بر ضرورت فرهنگسازی، اطلاعرسانی مناسب و تسهیل فرآیندهای ثبت وقایع حیاتی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید کرد. در پایان جلسه، اعضای شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود، تصمیمات لازم را برای بهبود روند ثبت وقایع حیاتی در سطح شهرستان اتخاذ کردند.