طرحهای اولویتدار ساری روی میز مدیران استانی؛
دکتر اسکندرنیا از حمایتهای استاندار مازندران قدردانی کرد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست بررسی نظام مسائل و وضعیت طرحهای عمرانی شهرستان ساری با حضور دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، کریمپور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی مازندران، داودیان مدیرعامل آب منطقهای و محمدنژاد مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای مازندران در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشست بررسی نظام مسائل و وضعیت طرحهای عمرانی شهرستان ساری با حضور دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، کریمپور رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی مازندران، داودیان مدیرعامل آب منطقهای و محمدنژاد مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای مازندران در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان برگزار شد.
دکتر اسکندرنیا در این نشست با قدردانی از حمایتها و پیگیریهای دکتر مهدی یونسی استاندار مازندران، اظهار کرد: نگاه توسعهمحور استاندار، زمینه تسریع در اجرای طرحهای زیرساختی و عمرانی مرکز استان را شتاب بخشیده است.
در این نشست، مهمترین مسائل و پروژههای عمرانی شهرستان ساری بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع در روند اجرا و تأمین اعتبارات طرحهای اولویتدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.