پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان نور به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور متن پیام بدین شرح است|:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدتهای ارزشمند و ماندگار شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان و فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشهای خالصانه خدمتگزاران عرصه عدالت و قانونمداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
قوه قضائیه به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم در احقاق حقوق، برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد، نقشی بیبدیل در تحکیم امنیت، آرامش و اعتماد اجتماعی ایفا میکند و بیتردید دستاوردهای این نهاد ارزشمند مرهون تلاشهای شبانهروزی قضات شریف، کارکنان متعهد و مدیران دلسوز دستگاه قضایی است.
اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رؤسای محترم دادگستری و دادستانهای محترم شهرهای نور و چمستان، قضات فرهیخته و تمامی کارکنان خدوم دستگاه قضایی شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض نموده، از خدمات ارزنده آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندی و گسترش امنیت و آرامش در جامعه قدردانی میکنم.
از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی مسئلت دارم.
[محمدهادی رجایی]
سرپرست فرمانداری شهرستان نور