تأکید فرماندار نوشهر بر تسریع نهضت خدمترسانی در حوزه زیرساختهای عمرانی شهرستان
جلسه بررسی و پیگیری پروژههای عمرانی شهرستان نوشهر به ریاست دکتر شاهرخ جهانشاهی فرماندار شهرستان و با حضور خانم نعمتزاده معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری، آقای علیبابا تبار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و بخش کجور و مدیران دستگاههای خدماترسان شهرستان برگزار شد.