En امروز : 21 اردیبهشت 1403

رسیدگی به تمام درخواست‌های مردم گلوگاه از استاندار مازندران در سفر شهرستانی / دریافت تسهیلات بانکی درصدر

کد خبر : 113591 6 تیر 1401فرهنگی
پ

یک ماه پس از اولین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه، اکنون مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردمی در استانداری از بررسی و ارجاع تمامی یک‌ هزار و ۱۵۰ مورد درخواست مردمی از مقام عالی دولت در مازندران به دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر می‌دهند. ‎

 

ششم خرداد ماه امسال بود که میزخدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همزمان با دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه در ادارات این شهرستان برپا شد و به تعبیری دیگر این ادارات محلی مکانی برای شنیدن دغدغه‌های مردم و پاسخگویی بی‌واسطه مسئولان شده بودند؛ میزخدمتی که با حضور ۱۲۰ مدیرکل و کارشناس به عنوان پاسخگو و پردازش کننده نامه‌های مردم گلوگاه به استاندار مازندران حضور داشتند.

بر اساس آمار اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران اکنون که تمامی نامه‌های مردمی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده، روند اجرایی محقق شدن درخواست‌های آنان طبق برنامه‌ریزی‌ در حال انجام است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در این باره افزود : در جریان سفر عالی‌ترین مقام اجرایی دولت و مدیران کل دستگاه های اجرایی به گلوگاه در مجموع یک‌هزار و ۱۵۰ نامه در قالب بیان مشکلات مردمی ثبت شد.

اسماعیل مهر افزا با بیان این که شهروندان شهرستان‌ گلوگاه استقبال خوبی از برپایی میزخدمت در ادارات این شهرستان داشتند، گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تمامی مطالبات شهروندان را ثبت کردند و پیگیری‌ها برای تحقق خواسته‌های مردمی از روزبعد سفر استاندار به گلوگاه به صورت ویژه آغاز شد.

وی تصریح کرد: دریافت تسهیلات قرض الحسنه، کمک‌های مالی، وام خود اشتغالی و وام اشتغال چهار درخواست اول مردم گلوگاه از استاندار بود که تمامی این مطالبات به بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ادارات کل‌ امور اقتصادی و دارایی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک‌ها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی را داشتند و حدود ۹۰ درصد اجرای نامه‌ها تا حصول نتیجه، مربوط به این دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی اضافه کرد : ۷۵ درصد از درخواست‌های مردمی اولین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه در دست اقدام است و ۲۵ درصد هم در گام اجرایی قرار گرفته است.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران روز جمعه ششم خرداد به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان گلوگاه سفر کرد تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چند طرح زیرساختی و عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت در ادارات شهرستانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گلوگاه بود.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگاه دیدار و گفت و گو کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگاه بود.

اشتراک گذاری