En امروز : 27 مرداد 1403

استاندار مازندران:

عفاف و حجاب از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است / حفظ ارزش های اسلامی به عنوان میراث شهیدان باید مورد توجه همگان باشد

کد خبر : 124353 21 خرداد 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران بابیان این که عفاف و حجاب از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ ارزش های اسلامی به عنوان میراث شهیدان والامقامی که در این راه جان خود را فدا کردند، باید مورد توجه همگان باشد. ‎

سید محمود حسینی پور در کارگروه عفاف و حجاب استان با عنوان اینکه در دیار علویان که ۱۰ هزار و ۴00 شهید گلگون کفن برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، اجازه نخواهیم داد افراد سازمان یافته دست به ناهنجاری‌های اخلاقی بزنند و قاطعانه با هنجارشکنان برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: ورود مسافران در فصل تابستان یکی از مباحث مورد توجه رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی افزود: طرح ساماندهی دریا امسال هم مانند سال‌های قبل انجام می‌شود و با کمک فرمانداران و شهرداران ساحلی برنامه ویژه و خدمات رسانی بهتر برای شهروندان و مسافران ارائه می گردد.

او با اشاره به اینکه بخش محدودی از افراد قصد هنجارشکنی دارند و برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود، اظهار کرد :در موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی صرفا با پدیده بی حجابی یا بدحجابی مواجه نیستیم و با تشکیل مداوم جلسه و برنامه ریزی لازم می‌توان اهداف دشمن را شناسایی کرد.

استاندار مازندران گفت: ساز و کار‌هایی باید فراهم کنیم که در این ساز و کار‌ها همه مردم در امنیت کامل به گردشگری در دریا، جنگل و حتی روستا‌ها بپردازند.

حسینی پور از مسئولان مرتبط و فرمانداران استان خواست تا همایشی برای آموزش به ناظرین برگزار شود و دستگاه‌های امنیتی گزارش‌های دقیقی ارائه کنند تا با کمک آن برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری