En امروز : 6 مرداد 1403

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

کد خبر : 135615 20 بهمن 1402فرهنگی
پ

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن با بهره گیری از 200 شبکه فارسی زبان با موضوع تحریم انتخابات درصدد است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و میزان مشارکت مردم را کم جلوه دهند، گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، این نقشه دشمن را هم نقش بر آب خواهد کرد. ‎

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان، ضمن تبریک و تهنیت سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران و ابراز تنفر از دشمنان اسلام دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول این مدت دستاوردهای فراوانی داشته و حضور پرشور و با نشاط مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه قوت جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: ملت ایران به دلیل داشتن روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه با حضور خود اهداف دشمن را بر هم خواهند زد.

عزیززاده گرجی از جمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی به فرمایش امام راحل که فرمودند "ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم" اشاره کرد و افزود: امروز نه تنها نظام جمهوری اسلامی به لبنان، عراق، یمن، سوریه و... صادر شده بلکه در خیابان‌های کشورهای غربی نیز قریب به نیم میلیون نفر برای حمایت از اندیشه و تفکر و مقاومت پای خیابان ها و میدان ها آمدند که برخاسته از ایثارگری رزمندگان جمهوری اسلامی و در راس آن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم شریف در جهت تقویت این نظام، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود و مقدمه‌ای برای ورود به عرصه انتخاب و حضور پرشور مردم در حماسه ۱۱ اسفند، که مظهر حضور مردم و اقتدار ملی و مهم‌ترین وجه تمایز جمهوری اسلامی با بقیه جمهوری‌ها می‌باشد، خواهد بود.

گرجی در ادامه سخنان خود به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم و در راس آن رییس جمهور هدفی جز خدمت به مردم و نوکری مردم قائل نیست و هر مقدار فاصله بین مردم و دولت و مسئولین کم شود نفوذ دشمن نیز کمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با ۵۵۳ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل،دولت را تحویل گرفت، گفت: دولت سیزدهم با میزان تعهدات اوراق بدهی منتشر شده با تضمین دولت‌های یازدهم و دوازدهم مبلغ ۲۷۸ هزار میلیارد تومان، تامین اجتماعی ۱۶۲ هزار میلیارد تومان، پیمانکاران مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان، شرکت‌ها مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان و استقراض از بانک مرکزی ۴ ماه مانده به پایان دولت دوازدهم مبلغ ۵۳ هزار میلیارد تومان، این دولت را تحویل گرفت که بخشی از این بدهی ها بطور کامل و بخشی دیگر قسمت اعظم آن ها بدون استقراض از بانک مرکزی در دولت سیزدهم پرداخت شد.

عزیززاده گرجی، تصریح کرد: در طول این دو سال با وجود انباشتی از مشکلات گذشته از یک طرف و فشارهای مضاعف از بیرون و درون از طرف دیگر، مانع انجام کار نشده و رئیس جمهور طی سفرهای مختلف در بین مردم حضور داشته و دستاوردهای فراوانی به همراه داشته اند.

وی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال را هزارو صد و چهل و چهار پروژه با اعتبار بالغ بر ۹هزار و۷۰۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ هزارو ۵۰۰ نفر برشمرد و همچنین پروژه های کلنگ زنی را ۱۲۵ پروژه با پیش بینی اشتغالزایی حدود ۳۷۵۰ نفر عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه طی گزارشی از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی استان مازندران موفق به کسب رتبه دوم در ثبات اقتصاد کلان شده است، گفت: در تضمین حقوق مالکیت موفق به کسب رتبه دوم، در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری رتبه سوم و در شفافیت سنوات اداری رتبه چهارم را کسب نمودیم.

وی به اضافه شدن ۴۰ شرکت دانش بنیان در این دو سال اشاره کرد و بیان داشت: ۹۴ شرکت دانش بنیان در این مدت راه‌اندازی و ۱۹۲ واحد راکد صنعتی تولیدی احیا شد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: در بخش تامین زمین بیش از تعهد استان مازندران و در بخش اشتغال نیز بیش از تعهد و قریب به ۱۲۰ درصد تحقق تعهد داشتیم.

وی یادآور شد: ان شاءالله در سایه اتحاد و همدلی در جهت ترویج منافع مردم و تقویت انقلاب اسلامی همگان در کنار هم بتوانیم توفیقات بیش از پیش داشته باشیم.

اشتراک گذاری