En امروز : 9 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، عنوان کرد:

مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور / دبیرخانه دائمی خدمات سفر در مازندران راه اندازی می شود

کد خبر : 137734 7 فروردین 1403فرهنگی
پ

قاسم عزیززاده گرجی، اظهار داشت: با تدبیر استاندار از ۴۵ روز قبل ستاد اجرایی خدمات سفر استان متشکل از ۱۵ کمیته تخصصی در استانداری تشکیل و همچنین ۲۲ ستاد شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای خدمات دهی مناسب به مسافران شکل گرفت. ‎

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران در دیدار نوروزی استاندار و مدیران استانی، ائمه جمعه با نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: روز گذشته در جلسه خدمات سفر با حضور رئیس جمهور و ۱۲ وزیر در گزارشی که از سوی ستاد خدمات سفر کشورارائه شد؛ مازندران نخستین استان مسافرپذیر و اولین استانی است که تعداد مسافران از نظر اقامت را داراست که بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در ۵ روز اول فروردین وارد مازندران شدند.

وی بیان داشت: با توجه به دائمی بودن سفر در مازندران به دستور استاندار مازندران دبیرخانه دائمی خدمات سفر در مازندران راه اندازی می شود.

عزیززاده گرجی از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های مازندران خبرداد و گفت: در خصوص تصادفات نسبت به استان های دیگر کشور روند کاهشی محسوسی را شاهد هستیم.

این مسئول از راه اندازی ۲۵ نوروزگاه در شهرستان ها به ویژه ورودی ۶ گانه استان خبرداد و گفت: ۳۱ مورد نمایشگاهی با ۷۵۱ غرفه در سطح استان فعال شده است .

گرجی از پویش نه به زباله در مازندران خبرداد و گفت: با دستور استاندار مازندران قرارگاهی به صورت مستقل برای پیگیری و پاکسازی معابر و سواحل راه اندازی شد که از ظرفیت همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران، اداره کل راهداری و مجموعه های مردمی استفاده کردیم .

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۳۶۱ امام زاده و بقاع متبرکه در مازندران، تصریح کرد: در جلسات مختلف با تاکید استاندار مازندران مبنی بر فراهم کردن بستر گردشگری مذهبی، ضمن تشکیل کمیته شئون مذهبی آماده پذیرش و میزبانی مسافرین در امامزاده ها و مراکز دینی هستیم، به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز پویش شهر من روزه دار است نسبت به تبلیغات محیطی در شهر ها و روستاهای مازندران اقدام شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری