En امروز : 9 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

در سفر هیات دولت؛ حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل اختصاص یافت

کد خبر : 137941 10 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، گفت: در سفر هیات دولت به مازندران حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه گذاری در زیر ساخت دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اختصاص یافت که این اعتبار ۵.۵ درصد کل بوجه اختصاصی سفر هیات دولت به این استان است. ‎

 

سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در نشست با اعضای هیات رئیسه ۲ دانشگاه مازندران، بیان داشت: با توجه به شرایط خاص مازندران سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان این استان یک ضرورت است.

وی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال حدود ۱۰ میلیون مسافر و افزون بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خوردو وارد این استان شدند که این مسافران نیازمند خدمات درمانی هم هستند.

حسینی پور با بیان این مطلب که، با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر هیات دولت به مازندران ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان باید طرح های اولویت دار بهداشتی و درمانی مجموعه خود را معرفی کنند، ادامه داد: همه این سرمایه گذاری ها بخاطر کسب رضایتمندی مردم به خدمات ارائه شده به آنها است.

استاندار مازندران، افزود: پیشرفت های بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب حیرت انگیز است و تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با گذشته نیست.

نماینده عالی دولت در مازندران با ذکر این نکته که با توجه به شعار سال سرمایه گذاری بخش خصوصی در مراکز درمانی مازندران یک نیاز فوری است، خاطرنشان کرد: توریسم درمانی در این استان یک ظرفیت بی نظیر است که نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی در حوزه سلامت بسیار حساس است و رضایتمندی مردم در این بخش با حساسیت بالا از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی رصد می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: هر چند در بخش بهداشت و درمان به پیشرفت های بزرگی دست یافتیم، اما هنوز کارهای مهم دیگری باید در این بخش انجام شودو باید در این مسیر تکاملی در حرکت باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری