امروز : 16 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار محمودآباد به مناسبت روز کار و کارگر

کد خبر : 139124 5 اردیبهشت 1403
پ

فرماندار محمودآباد با صدور پیامی فرارسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه جهاد و تولید تبریک گفت. ‎

🔻متن پیام روح الله علیزاده بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

در ایران اسلامی طی سال‌های اخیر نام سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب با رویکرد اقتصادی انتخاب و سال جاری نیز با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در همین راستا نامگذاری شده است. لذا اهمیت و موقعیت کارگران به‌ عنوان پایه های رسیدن به اهداف کلان اقتصادی کشور دو چندان شده تا جایی که نقش این قشر متعهد، دلسوز و زحمت کش در تحقق این شعار راهبردی که بر تولید به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی تاکید دارد،در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید تعیین کننده می باشد.

فرا رسیدن هفته کار و کارگر فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات این قشر بی ادعا است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان آنان بوسه زد و امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کارگران را ستون فقرات کشور دانسته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن هفته کار و کارگر و یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به همه عوامل و زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارفرمایان، کارگران و خانواده های محترمشان به ویژه کارگران بخش های مختلف شهرستان محمودآباد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان مسئلت دارم.

 

روح الله علیزاده

فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری