امروز : 17 اردیبهشت 1403

⭕️ پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر

کد خبر : 139141 6 اردیبهشت 1403اخبار فرمانداری
پ

🔰 به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت. ‎

⭕️ پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر

 

🔰 به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

 

🔸متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
🔻پنجم تا یازدهم اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی که به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند و بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان است.
جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به عهد خود در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده‌اند و امروز نیز در تمامی شرایط کشور به ویژه در تحریم‌های ظالمانه، برای پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد و صنعت کشور در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، می‌کوشند تا با همان اراده سترگ راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در توسعه و گردش چرخ اقتصاد کشور ایفا نمایند.
اینجانب ضمن تقدیر از تمامی کارگران متعهد و سختکوش شهرستان قائمشهر و ارج نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مومن و صبور؛ هفته کار و کارگر با شعار( مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی) را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

 

جواد مولایی قرا
فرماندار شهرستان قائمشهر

 

⚜️روابط عمومی فرمانداری قائمشهر⚜️

اشتراک گذاری
پیوند ها