En امروز : 16 اردیبهشت 1403

دستور استاندار برای تلاش مضاعف در جهت تحقق رشد اقتصادی و شعار سال در مازندران

کد خبر : 139142 6 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران با بیان این که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، گفت: برای تحقق برنامه های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در مازندران تلاش مضاعف انجام خواهد شد. ‎

یوسف نوری روز پنجشنبه در جلسه رشد اقتصادی مازندران در ساری افزود: در گام نخست چالش های پیش روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای دست یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران با بیان این که، ظرفیت ها و چالش های پیش روی رشد اقتصادی مازندران واکاوی شد، خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت های تعیین شده با بهره مندی از همه ظرفیت های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می شود.

نوری ادامه داد: از هفته آینده برای گره گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه های مربوطه انجام خواهد شد و این رویه برای دیگر اولویت ها توسعه مازندران ادامه دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه ای، شهرستانی و زنجیره ای مشخص شد، بیان داشت: اگر اختلافی بین دستگاه ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست ها موانع برطرف خواهد می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه های که دولت ارائه کرد تلاش مضاعفی در مازندران انجام می دهیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری