En امروز : 16 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

مشکلات نیروگاه زباله سوز ساری رفع می شود / روند تکمیل این نیروگاه شتاب می گیرد

کد خبر : 139147 6 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران گفت: روند تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز ساری از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به این استان با رفع برخی مشکلات و تخصیص به موقع اعتبارات شتاب می‌گیرد. ‎

یوسف نوری روز پنجشنبه در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی این طرح که از سال ۸۸ آغاز شده در چند سال گذشته نیمه کاره رها شده بود که از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، اکنون این طرح عمرانی- زیست محیطی به پیشرفت فیزیکی قابل قبولی رسیده است.

وی وجود اختلاف بین کارفرما و پیمانکار را علت اصلی تاخیر در تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری عنوان کرد و اظهار داشت: با اتخاذ تمهیدات لازم مقرر شد این مشکلات در کمترین زمان رفع شود تا تکمیل این طرح شتاب گیرد.

وی به بازدید وزیر کشور از نیروگاه زباله سوز ساری در شهریورماه پارسال اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر کشور در این بازدید، اعتباراتی را به منظور تسریع در روند تکمیل این طرح مهم زیست محیطی در نظر گرفت که به طور حتم در شتاب بخشی به این طرح بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

استاندار مازندران: روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری شتاب می‌گیرد

مقام عالی دولت در مازندران ابراز امیدواری کرد که با ثبت سفارش تجهیزات مورد نیاز این نیروگاه توسط پیمانکار طرح و ورود آن به داخل کشور و از جمله این استان، شاهد شتاب بخشیدن به این طرح مهم و حیاتی در آینده نزدیک باشیم.

نوری تصریح کرد: عملیات عمرانی محوطه و راه دسترسی به نیروگاه زباله سوز ساری نیز توسط قرارگاه کربلا در حال انجام است تا این طرح در کمترین زمان مممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در حاشیه بازدید استاندار مازندران از نیروگاه زباله سوزی، میانگن پیشرفت فیزیکی این طرح را در بخش ابنیه ۹۷ و در بخش تجهیزات را نیز ۸۶ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع اعتبارات و رفع برخی مشکلات موجود بین پیمانکار و کارفرما، این طرح مهم در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری