En امروز : 18 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

مردم ایران اسلامی از رژیم غاصب ظالم و کودکش صهیونیستی بیزارند

کد خبر : 139162 7 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، گفت: راهپیمایی مردم برای حمایت از مردم غزه نشانگر بیزاری آنان از رژیم غاصب ظالم و کودکش صهیونیستی است. ‎

یوسف نوری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از مظلومان ستم دیده غزه در ساری به خبرنگار ایرنا گفت: مردم به صورت عملی نشان دادند که حامی مظلومان هستند و از ظالمان نفرت دارند.

وی با بیان اینکه اگر این اتفاق نمی افتاد شاید جهانیان با پوشاندن رسانه های غربی متوجه ماهیت رژیم صهیونیستی نمی شدند.

مقام عالی دولت در استان مازندران ضمن قدر دانی از حضور پرخروش مردم مازندران در راستای حمایت از مردم غزه، اظهار داشت: امیدواریم با دعای خیر مردم، رژیم غاصب کودکش کش هر چه سریعتر به سزای اعمال خود برسد و نابود شود.

استاندار مازندران: راهپیمایی مردم در حمایت مردم غزه نشانه بیزاری آنان از اسرائیل است

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته برای حمایت از این جنبش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

نمازگزاران در شهرستان‌های مختلف مازندران نیز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند. راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت انجام شد.

ساروی ها در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند. هم‌چنین نمازگزاران با سر دادن شعارهای، "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس" از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.


گالری تصاویر

اشتراک گذاری