En امروز : 23 اردیبهشت 1403

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران:

۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت کردند

کد خبر : 139212 8 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، گفت: ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی مازندران در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) شرکت کردند. ‎

سید رحیم بخشی روز شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، افزود: این واحدهای تولیدی از جمله واحدهای شاخص استان در حوزه کشاورزی و لبنی به همراه تولیدات صنعتی محسوب می شوند که در این نمایشگاه شرکت می کنند.

بخشی با بیان این که، با شرکت در نمایشگاه های بزرگ همانند نمایشگاه "ایران اکسپو" ظرفیت های صادراتی این استان برای بازدیدکنندگان خارجی معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این استان به عنوان دروازه صادرات کشور نقش ممتازی در رونق اقتصادی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در دولت سیزدهم تولید محصولات کیفی و صادرات محور در اولویت واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفت که این امر حجم صادرات استان را افزایش داد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران، ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در راستای دیپلماسی اقتصادی محصولات تولیدی و کشاورزی مازندران در سبد غذایی کشورهای همسایه جای گرفت.

بخشی تصریح کرد: در ۲ سال اخیر رشد صادرات فقط در بخش مرکبات در این استان از مرز پنج هزار تن به ۷۰ هزار تن صادرات رسیده است که آمار قابل توجهی محسوب می شود.

۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت کردند

این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به زیر ساخت های صادراتی این خطه از شمال به خصوص بندر امیر آباد رونق صادرات از مازندران از جمله برنامه های جدی دولت محسوب می شود.

اشتراک گذاری