En امروز : 22 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

داشبورد طرح نهضت ملی مسکن باید در فناوری های جدید عملیاتی شود / فرمانداران مازندران در تامین زمین مسکن حمایتی اهتمام جدی کنند

کد خبر : 139213 8 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران با تاکید بر این که تعهد ساخت ۱۶۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان دست یافتنی است، گفت:‌ فرمانداران مازندران در تامین زمین مسکن حمایتی اهتمام جدی کنند. ‎

یوسف نوری روز شنبه در جلسه شورای مسکن مازندران، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با بیان این که تامین مسکن در افزایش نرخ ازدواج و باروری مازندران بسیار تأثیرگذار است، از فرمانداران مازندران خواست تا در تامین زمین مسکن حمایتی همت بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که موانع تامین زمین مسکن حمایتی مازندران باید با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی بر طرف شود، ادامه داد:‌ روش ها و همگرایی ها در اجرای طرح ها بسیار مهم است، هر یک از شهرستان های مازندران در طرح نهضت ملی مسکن برای مسکن حمایتی وارد عمل شوند.

نوری با اشاره به این که تعهد ساخت ۱۶۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن مازندران دست یافتنی است و فقط به همت و تلاش و همگرایی وابسته است، تصریح کرد: بخشی نگری مانع پیشرفت و آبادانی مازندران می شود،

استاندار مازندران: ساخت مسکن محرومان از اوجب واجبات است

وی اظهار داشت: داشبورد طرح نهضت ملی مسکن مازندران باید در فناوری های جدید عملیاتی شود، یعنی. شماره انداز پیشرفت روزانه ساخت نهضت ملی مسکن مازندران باید طراحی شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که عمده مشکلات و موانع استان در سایه همگرایی حل و فصل می شود، گفت: طرح‌های هادی روستایی مازندران باید متناسب با ظرفیت های هر منطقه طراحی شود، این که روستایی که اصلا سکنه ندارد، برایش طرح های هادی تهیه شود، صحیح نیست.

نوری با اشاره به این که، نظام مسایل هر شهرستان با همکاری فرمانداران باید بدون مراجعه به استان حل و فصل شود و به جلسات استانی منتقل نشود، گفت: ساخت مسکن محرومان مازندران را خیلی جدی بگیریم، چراکه این مقوله سبب رضایت مردم از نظام می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری