En امروز : 29 اردیبهشت 1403

با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار، کارکنان و مدیران ستادی و مدیران استان:

آئین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خانطومان و یادوراه شهدای استانداری مازندران برگزار شد

کد خبر : 139510 13 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، که سخنران این مراسم بود؛ گفت: امروز ایران اسلامی با پیروی از آرمان شهیدان والامقام به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر توانی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم. ‎

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران، در بخش نخست سخنان خود به سابقه درخشان مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم دیار علویان در تمام صحنه های خطیر انقلاب، دفاع مقدس و پاسداری از حریم حرم اهل بیت و امنیت میهن اسلامی به رسالت خویش به بهترین شکل عمل نمودند و شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.

وی با بیان این که مردم مازندران قرن هاست که سابقه پیروی از اهل بیت را در کارنامه دارند، اظهار داشت: در دفاع مقدس؛ مازندرانی ها در شکل دهی و ایجاد ساختار دیگر لشگرهای نظامی در استان های کشور نقش محوری داشتند.

 

معاون رئیس جمهور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این که امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی، افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیسم جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود و در سراسر دنیا اکنون دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است، گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

آئین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ( اردیبهشت مقاومت ) خانطومان و یادوراه شهدای استانداری مازندران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، استاندار مازندران، کارکنان و مدیران ستادی و مدیران مازندران در جوار مزار شهید خوشنام استانداری برگزار شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری