En امروز : 6 مرداد 1403

در سفر به شهرستان جویبار:

استاندار از شرکت پردیس مازندران؛ بزرگترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج کشور بازدید کرد

کد خبر : 141024 21 خرداد 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران در ادامه بازدید های خود در شهرستان جویبار با حضور در شرکت پردیس مازندران که بزرگترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج کشور نیز محسوب می شود، از مراحل مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد. ‎

 

نوری در جریان بازدید از این واحد تولیدی در جمع خبرنگاران افزود: کارخانه پردیس مازندران یک مجموعه نوین است که محصولات برنج کشاورزان را خریداری و پس از فناوری علاوه بر تامین مصرف داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می شود.

وی گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم است باید به این مجموعه اجازه داده شود تا طرح برنامه توسعه آن که تولید سالانه تا ۷۰ هزار تن است، محقق شود و این نیازمند حمایت نظام بانگی و مجموعه سرمایه گذار است.

وی افزود: در این راستا اداره کل تعاون و جهاد کشاورزی استان باید برنامه ای را برای تشکیل تعاونی های کشاورزی در سطح استان تهیه و تدوین کند تا امکان خرید تضمینی آنی محصول نیز فراهم شود.

مقام عالی دولت در مازندران بر لزوم استفاده از فناوری های نوین در سال جهش تولید تاکید کرد و با بیان اینکه جهش تولید بدون فناوری های نوین امکان پذیر نخواهد بود، گفت: شرکت های دانش بنیان نیز باید در این بخش پای کار باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری