امروز : 18 شهریور 1403

✅تشکر و قدردانی فرماندار قائمشهر از عزاداران و عوامل برگزاری مراسم عزاداری حسینی

کد خبر : 142498 27 تیر 1403اخبار فرمانداری
پ

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی از عزاداران و عوامل برگزاری عزاداری حسینی در دهه اول تشکر کرد. ‎

✅تشکر و قدردانی فرماندار قائمشهر از عزاداران و عوامل برگزاری مراسم عزاداری حسینی

 

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی از عزاداران و عوامل برگزاری عزاداری حسینی در دهه اول تشکر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

بار دیگر شهرستان قائمشهر در دهه اول محرم امسال، با اقامه عزای حسینی در جای جای این شهرستان، خالق صحنه های بی بدیلی از عشق و ارادت به سیدالشهداء(ع) و اهل بیت آن حضرت شد.
واقعه عاشورا مکتبی است انسان‌ساز که باید همواره زنده و پویا باقی بماند و تجربه پیروزی خون بر شمشیر و نهضت خونین کربلا برای همیشه، مانند مشعلی فروزان، روشن‌گر راه انسان‌ها باشد و این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
اینجانب، ضمن شکرگزاری به درگاه الهی،مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش و همراهی ارزشمند نماینده محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهر قائمشهر، عموم عزاداران و دست اندرکاران مجالس دهه اول محرم اعم از هیئات مذهبی، مسؤلین و هیأت امنای مساجد، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، بسیجیان و سپاه پاسداران، پرسنل شهرداری، ادارات و دستگاه های خدمات رسان،سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی ، مداحان و مرثیه خوانان، صدا و سیما و اصحاب رسانه، علما و روحانیونی که با توصیه های وزین و رهنمودهای ارزنده خود، زمینه برپایی عزاداری ها به شکل شایسته و شکوهمند فراهم آوردند، ابراز داشته و با آرزوی قبولی عزاداری ها، امیدوارم خداوند متعال به همه عزیزان توفیق گام برداشتن در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در درگاه ائمه اطهار(ع) را عنایت فرماید.

جواد مولایی قرا
فرماندار شهرستان قائمشهر

⚜️روابط عمومی فرمانداری قائمشهر⚜️

اشتراک گذاری
پیوند ها