امروز : 18 شهریور 1403

هشدار فرماندار محمودآباد:

مسافران از شنا در ساعات شب پرهیز نمایند

کد خبر : 142778 31 تیر 1403
پ

علیزاده فرماندار محمودآباد گفت: با توجه به اینکه ساعت کار ناجیان غریق در ساحل از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 عصر ادامه دارد، شنای در ساعات شب با خطر مرگ همراه می باشد و انتظار می رود مسافران در طول روز و در مناطق تعیین شده اقدام به شنا کنند. ‎

🔻روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: امسال برای سهولت شهروندان ۲۴ شناگاه در ۳۲ کیلومتر ساحل تعیین شده و ۱۳۰ ناجی غریق در طول نوار ساحلی محمودآباد مستقر شده است تا مسئولیت نجات جان مسافران را بر عهده گیرند.

▫️وی گفت : امسال در مقایسه با سال گذشته حدود ۹۰% شاهد کاهش غریق در ساحل محممودآباد بودیم و همچنین به نسبت سال گذشته قریب به ۴۵% تصادفات دریایی در سواحل محمودآباد کاهش یافته است.

▫️نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: خدا را شکر امسال نسبت به تمامی سالهای گذشته حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت شده و امکانات امداد و نجات تحویل داده شده و جمعیت هلال احمر با کلیه امکانات خود در ساحل مستقر هستند.

▫️وی با بیان اینکه باوجود برگزاری دو انتخابات سخت مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در مدیریت سواحل خدشه ای ایجاد نشده و کمیته های ستاد ساماندهی سواحل تشکیل و فعال می باشند.

▫️علیزاده در پایان از زحمات کلیه اعضای ستاد ساماندهی سواحل شهرستان، ویژه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و بخشداران و شهرداران، اداره فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان و هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری