En امروز : 1 آبان 1403

استاندار مازندران:

در سایه تعلیم و تربیت متکی به برنامه، نیروی انسانی کارآمد فردای ایران اسلامی را تامین کنیم

کد خبر : 146237 28 مهر 1403فرهنگی
پ

یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان در جمع اعضای این شورا و جمعی از خیرین این حوزه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در آینده کشور و استان، گفت: در سایه تعلیم و تربیت متکی به برنامه، نیروی انسانی کارآمد فردای ایران اسلامی را تامین کنیم. ‎

جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران به ریاست یوسف نوری، استاندار، عزیززاده گرجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران عضو و خیرین این حوزه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

یوسف نوری، استاندار مازندران درجلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به این که فضا و روند تحصیل دانش آموزان در ساختارها و فضاهای مطلوب موجب تقویت خلاقیت آنان می شود، اظهار کرد: از همه کسانی که در تمهید زمینه و اقدامات آغاز سال تحصیلی امسال نقش داشته اند، قدردانی می کنم.

وی افزود: در مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، المپیادهای جهانی و کشوری، دانش آموزان مازندرانی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند و جا دارد تا آموزش و پرورش به تداوم این توفیقات اهتمام جدی داشته باشد.

استاندار مازندران، تصریح کرد: از همه امکانات و ظرفیت ها برای علم آموزی و یادگیری دانش آموزان استفاده می شود.

وی به اهمیت آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت متکی به برنامه اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش مهد منابع انسانی و نیروهای کارآمد برای آینده کشور است و باید به تناسب نیازهای انسانی برای فردای میهن اسلامی برنامه ریزی آموزشی صورت گیرد.

نوری گفت: همه باید دست در دست یکدیگر برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گام برداریم.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری