امروز : 23 خرداد 1405

به‌مناسبت هفته سلامت؛ برپایی میز سلامت در محل ساختمان فرمانداری ◻️

به‌مناسبت هفته سلامت؛ برپایی میز سلامت در محل ساختمان فرمانداری ◻️

کد خبر : 169139 1 خرداد 1405
پ

به‌مناسبت هفته سلامت؛ برپایی میز سلامت در محل ساختمان فرمانداری ◻️ ‎

⏬به‌مناسبت هفته سلامت؛ 

 🔹برپایی میز سلامت در محل ساختمان فرمانداری 

 

◻️به گزارش روابط عمومی فرمانداری، به‌مناسبت هفته سلامت، با حضور اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان "میز سلامت" در محل ساختمان فرمانداری برگزار و پایش فشار خون و انجام تست قند خون برای مراجعین، مدیران و رؤسای ادارات دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت. 

 

⏪گفتنی است، این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای سطح آمادگی عمومی نسبت به شاخص‌های سلامت جسمانی اجرا شد.

 

✍روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

اشتراک گذاری
پیوند ها