مدیر کل امور بانوان استانداری مهمان بانوان گلوگاهی بود.
✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه نشست سالانه کارشناسان امور بانوان فرمانداریها و ادارات استان مازندران با حضور محمدی مدیرکل امور بانوان استانداری، محمودی فرماندار شهرستان گلوگاه، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری،بخشداران مرکزی و کلباد ، مدیر مجتمع تحقیقات و آموزش تیرتاش ،در مجتمع تحقیقات و آموزش تیرتاش برگزار شد.
🔸️مهندس محمودی، فرماندار شهرستان گلوگاه در این نشست با تأکید بر ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در سطح استان، اظهار داشت: خوشبختانه فرصتهای مدیریتی برای بانوان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است؛ به طوری که در شهرستان گلوگاه، برای نخستینبار شاهد انتصاب خانم عسگری به عنوان بخشدار کلباد هستیم که عملکرد ایشان، منشأ خیر و اثرات مثبت در منطقه بوده است.
🔻نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود، به نقشآفرینی فعال زنان در عرصههای اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز حضور بانوان تنها محدود به حوزه اداری نیست، بلکه در شهرکهای صنعتی و بخشهای اقتصادی به عنوان کارآفرینان پیشرو فعالیت میکنند. این قشر توانمند با بهرهگیری از ظرفیتهای خود در مجموعههای صنعتی و عمرانی، به بازیگرانی اثرگذار در فرآیند تصمیمگیریهای کلان تبدیل شدهاند.
🗓 شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
📞روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه