فرماندار شهرستان قائم شهر خبر داد:قائمشهر در جذب اعتبارات گردشگری و صنایع دستی در استان پیشتاز است
جذب و تخصیص مجموعاً ۲۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در راستای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار در حوزههای سهگانه
فرماندار شهرستان قائم شهر خبر داد:قائمشهر در جذب اعتبارات گردشگری و صنایع دستی در استان پیشتاز است
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائم شهر ابوذر قربانی ارات بنی فرماندار شهرستان قائمشهر، از جذب و تخصیص مجموعاً ۲۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در راستای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار در حوزههای سهگانه خبر داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : این اعتبارات که در سال ۱۴۰۴ جذب شده است، شامل مبالغی از بنیاد علوی (۴۹.۵ میلیارد ریال)، بنیاد برکت (۲۱ میلیارد ریال)، مشاغل خانگی (۴۹ میلیارد ریال) و اعتبارات وزارتی (تبصره ۱۵) به مبلغ ۱۰۴.۹ میلیارد ریال میباشد.
فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه این تسهیلات در جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان به کارگاههای خرد خانگی و واحدهای بومگردی، به ویژه فعالان در حوزه هنرهای دستی، پرداخت شده است، افزود: با تلاشهای صورت گرفته، شهرستان قائمشهر در جذب و تخصیص این اعتبارات، در زمره شهرستانهای برتر استان مازندران قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه عملکرد مطلوب در این حوزه، شرط اصلی برای تخصیص و افزایش اعتبارات در سال ۱۴۰۵ است، ابراز امیدواری کرد این دستاورد، نویدبخش رشد چشمگیر حمایتها در سال پیشرو باشد.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: فرآیند نظارت مستمر بر نحوه پرداخت و بهرهوری این تسهیلات با دقت در حال انجام است تا بیشترین اثرگذاری را در بهبود معیشت هنرمندان و فعالان گردشگری شهرستان داشته باشد.
برای اطلاع از اخبار و فعالیتهای فرمانداری قائمشهر میتوانید به منابع زیر مراجعه کنید:
ایتا:
https://eitaa.com/qaemshahr_gov
بله:
ble.ir/join/CpxUxKVhtx
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/farmandari.ghaemshahr/
وبسایت:
https://ostan-mz.ir/ghaemshahr