امروز : 18 خرداد 1405

در بازدید میدانی سرپرست فرمانداری شهرستان ساری از محور سه‌راه پنبه‌زارکتی مطرح شد

دکتر اسکندرنیا: رفع نقاط حادثه‌خیز و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان ساری با جدیت دنبال می‌شود

کد خبر : 169507 11 خرداد 1405
پ

سرپرست فرمانداری شهرستان ساری در بازدید میدانی از محور سه‌راه پنبه‌زارکتی، بر تسریع در اجرای طرح‌های ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز تأکید کرد و گفت: ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش حوادث رانندگی از اولویت‌های مهم مدیریت شهرستان است و اقدامات لازم در این زمینه با جدیت دنبال می‌شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان با همراهی کاظم‌نژاد معاون عمرانی فرمانداری، ابراهیمی بخشدار رودپی، هادیان بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان مربوطه، از محور سه‌راه پنبه‌زارکتی در بخش رودپی شهرستان ساری بازدید به عمل آورد.

این بازدید در راستای بررسی میدانی مشکلات موجود، رفع نقاط حادثه‌خیز و پیگیری اجرای طرح جامع ترافیکی شهرستان ساری انجام شد.

دکتر اسکندرنیا در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی تردد شهروندان و کاربران جاده‌ای اظهار داشت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، توسعه زیرساخت‌های ترافیکی و اجرای راهکارهای کارشناسی از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان است.

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای تسریع در اجرای اقدامات پیش‌بینی‌شده تأکید کرد و خواستار پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه شد.

در این بازدید، مسئولان حاضر ضمن بررسی آخرین وضعیت محور سه‌راه پنبه‌زارکتی، مسائل، موانع و راهکارهای اجرایی لازم برای بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش ایمنی این محدوده را مورد ارزیابی قرار دادند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها