حضور فرماندار سوادکوه شمالی در اجتماع عزاداران حسینی در شهرستان
حضور فرماندار سوادکوه شمالی در اجتماع عزاداران حسینی در شهرستان
حضور فرماندار سوادکوه شمالی در اجتماع عزاداران حسینی در شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :در سومین شب از ماه محرم، میدان شهدای شیرگاه میزبان اجتماع پرشور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود.
در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد.
دکتر قائیپاشافرماندار شهرستان با حضوردرجمع عزاداران همگام با مردم به سوگواری پرداخت. این تجمع با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و پاسداشت ارزشهای ولایی در فضای معنوی شهرستان برگزار شد.
شهرستان سوادکوه شمالی در ایام محرم، هر شب شاهد برگزاری آیین عزاداری، سخنرانی مذهبی و مرثیهخوانی در میدان شهدای شیرگاه است و مردم مؤمن و عاشق اهلبیت(ع) با حضور پرشور خود، بار دیگر ارادت دیرینه خویش را به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) به نمایش میگذارند