En امروز : 12 اردیبهشت 1403

رازجویان:

بازآفرینی شهری؛ فرصتی مهم برای مدیریت شهری است

کد خبر : 88651 13 آذر 1398فرهنگی
پ

معاون عمرانی استاندار مازندران: بازآفرینی شهری فرصتی برای شهرداران در مدیریت متوازن شهری است. این مهم نماد مدیریت یکپارچه شهری می باشد و با این طرح، سمت و سوی توسعه شهری مدیریت خواهد شد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه هیئت اجرایی بازآفرینی شهری از بازآفرینی به عنوان یک فرصت مهم برای شهرداران در راستای مدیریت یکپارچه شهری یاد کرد و گفت: با این طرح، سمت و سوی توسعه شهری مدیریت خواهد شد.

وی بر لزوم توجه به بازآفرینی شهری تاکید کرد و آن را راهی برای مدیریت شهری دانست و افزود: شهر با با ساخت و سازها و نوسازی به سمت توسعه پیش می رود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: می توان از تسهیلات این بخش برای بهسازی و نوسازی معابر بهره گرفت و با بالارفتن سطح خدمات، رغبت سرمایه گذار و مالک نیز برای احیای بافت های فرسوده بیشتر می شود.

وی ادامه داد: بازآفرینی بستری می شود تا شهرداران توسعه شهری را به سمت و سوی مشخص و هدفمند پیش برند و باید از این حربه استفاده بیشتر شود.

وی با اظهار اینکه مدیریت یکپارچه شهری در بازآفرینی خلاصه می شود، ابراز کرد: در این طرح دستگاه های خدمات رسان، اعتبارات مورد نیاز را در محل مورد نظر شهرداری و شهری هزینه خواهند کرد و نمایی از مدیریت یکپارچه شهری در بازآفرینی محقق می شود.

اشتراک گذاری