با حضور مسئولان ؛ آیین کلنگزنی خانه بهداشت روستای بیشهکلا در بخش سرخرود محمودآباد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، آیین کلنگزنی پروژه احداث خانه بهداشت روستای بیشهکلا از توابع بخش سرخرود، با حضور نماینده عالی دولت در شهرستان،خانم دکتر حسینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، امام جمعه سرخ رود، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد. در این مراسم، خانم دکتر حسینی با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی، احداث خانه بهداشت را گامی مؤثر در ارتقای شاخصهای سلامت، تسهیل دسترسی مردم به خدمات اولیه درمانی و تحقق عدالت در حوزه سلامت عنوان کرد. وی با بیان اینکه توجه به مطالبات بهحق مردم روستاها از اولویتهای مدیریت شهرستان ها است، افزود: اجرای این پروژه در راستای تقویت شبکه بهداشت و درمان و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان صورت میگیرد. پروژه خانه بهداشت روستای بیشهکلا با هدف ارائه خدمات بهداشتی اولیه، مراقبتهای سلامت خانواده و ارتقای سطح بهداشت عمومی منطقه احداث خواهد شد.