En امروز : 6 مرداد 1403

استاندار مازندران:

روش های حرفه ای و روز آمد مدیریت شهری در دستور کار شهرداران قرار گیرد

کد خبر : 114118 20 تیر 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در دیدار جمعی از شهرداران استان با بیان این که با برنامه و فکر مناسب هم شهر آباد می شود و هم شغل و درآمد ایجاد می گردد، گفت: روش های حرفه ای و روز آمد مدیریت شهری در دستور کار شهرداران قرار گیرد. ‎

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در دیدار جمعی از شهرداران استان با اشاره به اینکه شهرداری ها در مدیریت شهری و اجرای طرح های مرتبط ، از جایگاه ویژه ای برخوردارند، خاطرنشان کرد: شهرداری ها از خانواده وزارت کشور هستند و از مجموعه فعالیت آنان در ارائه خدمات شهری به مردم پشتیبانی می شود.

وی ادامه داد: شهرداری باید با رفتن به میان مردم به صورت درست مسئله یابی کند و شهر را بسازد.

حسینی پور با بیان اینکه شهرداران باید در حوزه ماموریت های خود با قدرت عمل کنند، اظهار کرد: شهرهایی که در ورودی استان واقع هستند از همه جهات باید الگو باشند و المان های فاخر و فرهنگی، متناسب با ارزش های بومی را در ورودی ها اجرا نمایند.

استاندار گفت: در حوزه های اساسی مدیریت شهری مانند مدیریت زباله و... شهرداری ها باید با انجام کارهای تبلیغی و آموزش های لازم مردم را آگاه کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه شهردار نسبت به مسائل متعدد شهر باید احساس مسئولیت کند، یادآور شد: با برنامه و فکر مناسب هم شهر آباد می شود و هم شغل و درآمد ایجاد می گردد.

وی گفت: با مدیریت صحیح و مطلوب کارها را باید عملیاتی کنیم و از فرصت های خدمت به نحو مقتضی و به هنگام بهره گیری کنیم.

سید محمود حسینی پور تاکید کرد: کارگروه آسیب شناسی مسائل شهرداری ها و حل مسائل، آسیب شناسی عملیاتی می بایست در دستور کار قرار گیرد. شهرداران در مدیریت و توسعه شهری از نظرات و دیدگاه های متخصصین و صاحب نظران، نخبگان و جوانان استفاده کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری