En امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران دردر جلسه شورای اداری استان تاکید کرد

کد خبر : 122164 7 فروردین 1402
پ

مهار تورم و رشد تولید در اولویت کاری مدیران دولت سیزدهم ‎

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد: مهار تورم و رشد تولید در اولویت کاری مدیران دولت سیزدهم در سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نور،استاندار مازندران، گفت: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلف به ویژه در تحقق شعار سال برای مهار تورم و رشد تولید در اولویت کاری مدیران دولت سیزدهم قرار دارد.

سیدمحمود حسینی‌پور روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری مازندران در سال جاری، افزود: سال گذشته با تمام فراز و فرود ها سال متفاوتی برای کشور بود اما تحولات ارزنده ای برای توسعه ایران اسلامی رقم خورد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم تصمیم گرفت سیاست خارجی خود را تغییر دهد و تکیه بر منابع نفتی و کشورهای غربی که در سال های اخیر وجود داشت، حذف شد و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث مقابله با خام فروشی نفت و تکیه بر توان داخلی از سوی دولت در دستور کار قرار گرفت.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: برای دشمنان ما قابل باور نبود که این سیاست های دولت به موفقیت برسد و اکنون کشور به جایگاهی رسیده که با تکیه بر دانش بنیان، فناوری صادر می کنیم و ایران اسلامی به مهم‌ترین فناوری علمی جهان دست پیدا کرد. حسینی پور افزود: بعد از جلوگیری از نفوذ کشورهای غربی در بازار نفت ایران، دولت سیزدهم با حفظ استقلال جمهوری اسلامی تعامل با کشورهای همسایه را در دستور کار خود قرار داد.

 دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

اشتراک گذاری