En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در بازدید از منطقه گردشگری سد الیمالات تاکید کرد:

کد خبر : 122171 6 فروردین 1402
پ

رویش اندیشه های نو نیاز اساسی صنعت گردشگری مازندران است ‎

استاندار مازندران در بازدید از منطقه گردشگری الیمالات تاکید کرد: رویش اندیشه های نو نیاز اساسی صنعت گردشگری مازندران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نور،سیدمحمود حسینی پور، استاندارمازندران در جریان بازدید از منطقه نمونه گردشگری سد الیمالات شهرستان نور با عنوان اینکه یکی از نیازهای اساسی در گردشگری استان، رفع مشکلات زیرساختی و رویش اندیشه های نو در این حوزه است، خاطرنشان کرد: امروز باید مراکز گردشگری این استان با کیفیت و به شکل حرفه ای در اختیار مردم، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد گردشگران نوع نگاهی که به این مراکز دارند، همان نگاهی است که به مراکز گردشگری دیگر کشورها دارند.

حسینی پور افزود: مازندران از موقعیت های ممتازی نظیر جنگل و دریا برخوردار است منتهی در بهره مندی از این مزیت ها باید همه موازین زیست محیطی رعایت شود، چرا که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید طبیعت استان حفظ شود.

مقام عالی دولت در استان مازندران، افزود: به عبارتی باید این منابع به نحوی مدیریت و برنامه ریزی شود تا همه مسافران، گردشگران و حتی اهالی بومی بتوانند از آن بهره ببرند.

وی تاکید کرد: توجه به گردشگران و مسافران این استان و منطقه هنوز برای فراهم سازی بسترها و زیرساخت های گردشگری طبیعی جای کار زیادی دارد.

یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲  

روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور

اشتراک گذاری