En امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران:

قطار توسعه مازندران به حرکت درآمد / نخبگان کمک کار مدیران در توسعه شهرستان ها باشند

کد خبر : 124143 12 خرداد 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت بیشتر نخبگان در توسعه مناطق، گفت: اکنون قطار توسعه مازندران به حرکت در آمده است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در ادامه سفر یکروزه شهرستانی استاندار و مدیران مازندران به بهشهر در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، فعالان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهرستان بهشهر، اظهار داشت: بهشهر به لحاظ قدمت، اصالت و دینداری خط نگهدار و حافظ ارزش های اسلامی است. این شهر مهد علما، بزرگان و شهری فرهنگ پرور است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه بهشهر بهره گیری کرد.

وی افزود: بهشهر دارای ظرفیت های بکر اقتصادی بوده و بندرامیرآباد باید نقش خود را در توسعه متوازن بیشتر نشان دهد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برنامه راهبردی برای رفع موضوعات شهرستانها تدوین تا راهگشای مشکلات مردمی شود، تصریح کرد: باید جلسات گفتمانی با نخبگان و منتخبان شهرستان بهشهر در قالب میز اتاق فکر توسعه در سطح دانشگاهها و محافل علمی ایجاد شود.

حسینی پور با بیان اینکه حضور مدیران استانی در شهرستان‌ها با هدف ایجاد تحول در مناطق استان طراحی شده است، گفت: اقتصاد دریا در شرق مازندران باید از طریق بندر امیرآباد تقویت شود.

وی اظهار داشت: دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی می خواهد فاصله مردم با مسئولان بیشتر شود و از پیشرفت ایران اسلامی بیمناک شده است.

استاندار مازندران، گفت: اکنون سطح سواد و اشتغال بانوان استان دارای شاخص مطلوبی نسبت به کشور بوده و مازندران رتبه نخست امید به زندگی را در کشور کسب کرده است.

حسینی پور با بیان اینکه بنا داریم جشن آسفالت روستاهای بهشهر را تا پایان سال برگزار کنیم، گفت: قصد داریم با ایجاد فرصت طبیعت گردی در سد گلورد، به پویایی اقتصادی منطقه کمک کنیم.

ویادامه داد: مرکبات مازندران را به چین صادر کردیم و بعد از 10 سال رشد اقتصاذی مازندران به 5 درصد رسیده که بسیار مطلوب است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری