En امروز : 6 مرداد 1403

استاندار مازندران:

اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون جانفشانی شهداست / امید به آینده و فردای درخشان برای ایران اسلامی

کد خبر : 128842 25 شهریور 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران، گفت: ایران اسلامی به گفته کارشناسان ارشد جهانی، آینده درخشانی خواهد داشت و مسیر پیشرفت کشور به برکت خون شهدا همچنان ادامه دارد. ‎

سید محمود حسینی پور در یادواره شهدای بخش بلده افزود: جمهوری اسلامی بر اساس دین مبین اسلام آدرس های درستی برای مردم جهان دارد که حاضر است این آدرس را در اختیار آنان بگذارد.

وی با بیان این که امید شهدا، امید به مسیر انتظار است، اظهارداشت: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و تاکنون در برابر ابرقدرتها و استکبار جهانی ایستاده ایم و امروز نیز امید، جلوه هایش را در این کشور نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا اقتدار جمهوری اسلامی را در دنیا و کشورهای منطقه بالا برده اند و دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته با وجود سختی های فرارو با تبعیت از فرماندهی کل قوا، پرونده بین المللی هسته ای را مدیریت کرده که امروز آثارشان را می بینیم.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: اعتقاد به راه شهدا معجزه خواهد کرد و امروز ایران اسلامی به هیج کشوری بدهکار نیست این در حالی بود که دولت مردمی سیزدهم، خزانه را صفر تحویل گرفته بود.

حسینی پور اضافه کرد: آنچه که از شهدا باید بیاموزیم مسیری هست که آنان آموختند و آن امید به آینده است و شهدا در طول تاریخ به مردم امید دادند و جامعه را زنده نگه داشتند، حادثه کربلا خونی در رگ های انسان های آزاده جاری کرد که تا به امروز روند انسان سازی جامعه جهانی دارد تداوم می یابد و بسیار با قدرت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: شهید همیشه در گذر تاریخ و زمان زنده تر می شود و حادثه کربلا در واقع حادثه انسان ساز شد، حادثه ای که امروز جلوه های الهی آن بعد از هزار و ۳۰۰ سال روز به روز تابناک تر می شود .

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته خدمات زیادی در بخش زیرساخت های بخش بلده انجام داده است، گفت: بسیاری از مسائلی که امروز گریبانگیر کشور است به واسطه عمل نکردن به وظایف بموقع کسانی بود که ایمان به کدخدا داشتند.

به گفته وی امروز اتکا به منابع نفتی در کشور کاهش یافته است و جمهوری اسلامی به هیج کشوری بدهکار نیست.

حسینی پور، احیای شهرکهای صنعتی کشاورزی، ایجاد دامداری ۱۰۰ راسی سنگین صنعتی و مقصد گردشگری شدن را سه برنامه هدفگذاری برای بخش بلده برشمرد که با تحقق این راهبرد اقتصاد روستاهای این منطقه متحول خواهد شد.

بخش بلده در دوران دفاع مقدس ۳۳۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این بخش شهرستان نور دارای یک نقطه شهری و ۴۵ نقطه روستایی، دست کم هفت هزار نفر جمعیت ثابت و ۴۰ هزار نفر جمعیت متغیر دارد.
مسافت این بخش کوهستانی تا شهر نور حدود ۱۳۰ کیلومتر است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری