En امروز : 1 آبان 1403

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران:

تمهیدات لازم برای تامین اقلام ایام محرم، بازگشت حجاج و حضور مسافران در استان اتخاذ شد

کد خبر : 142318 19 تیر 1403فرهنگی
پ

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با بیان این که در جلسه کمیته اقدام مشترک؛ تمهیدات لازم برای ایام محرم، بازگشت حجاج و حضور مسافران و گردشگران در استان اتخاذ شده است، گفت: بمیزان ۲۰۰ تن مرغ وارداتی هر کیلو ۶۰هزار و ۷۰۰ تومان ویژه هیاتها و بمیزان ۱۹۰ تن گوشت قرمز گوساله ( گرم بسته بندی شده) هرکیلو ۳۰۰ هزار تومان برای مصرف کننده درنظر گرفته شده است. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به این که بمیزان ۲۸۰ تن شکر هرکیلو برای مصرف کننده ۴۲ هزار تومان در نظر گرفته شد و بمیزان۸۵۰ تن آرد مناسبتی و ۲ هزار تن آرد ترمیمی به شهرستانها تخصیص دادیم، یادآور شد: بمیزان ۲۱۶ تن گوشت گرم برزیلی و همچنین گوشت گوساله منجمد داخلی را هم وارد استان کردیم.

خیریانپور، افزود: مقرر کردیم موکب ها و هیاتها با محوریت سازمان تبلیغات و اوقاف برای دریافت سهمیه، مباشر معرفی کنند و برای نان مورد نیاز هیاتها نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت.

معاون استاندار با بیان این که هماهنگی شد تا در این ایام روزانه حداقل ۳۵۰ تن مرغ گرم برای مصارف عمومی در استان توزیع شود، گفت: با کشتارگاه ها نیز هماهنگی گردید هیاتها هرمیزان مرغ کشتار روز بخواهند با تخفیف در اختیارشان قرار دهند.

خیریانپور، یادآور شد: هماهنگی کردیم در این ایام به میزان مکفی مرغ برای تهران نیز ارسال گردد.

 

اشتراک گذاری