En امروز : 28 خرداد 1405

پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون

کد خبر : 160017 11 شهریور 1404فرهنگی
پ

مهدی یونسی‌رستمی استاندار مازندران در پیامی فرارسیدن هفتە تعاون را بە تمامی تلاشگران و تعاونگران استان تبریک گفت. ‎ ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل پیام استاندار بدین شرح است:

هفته تعاون، یادآور نقش حیاتی و ماندگار مردم در فرآیند توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است. این مناسبت ارزشمند، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به جایگاه تعاونی‌ها، کارآفرینان مردمی و فعالان این عرصه راهبردی است که با روحیه همبستگی، مشارکت و اعتماد، مسیر پیشرفت را برای جامعه هموار می‌سازند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال سرمایه‌گذاری برای تولید» نام‌گذاری شده، ضرورت بازنگری در سیاست‌گذاری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای رونق تولید بیش از گذشته احساس می‌شود. بی‌تردید یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارهای تحقق این شعار مهم، تقویت و حمایت هدفمند از بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان سه‌گانه اقتصاد کشور است.

نام‌گذاری سال ۲۰۲۵ به عنوان سال جهانی تعاون از سوی سازمان ملل متحد، نشان‌دهنده نقش کلیدی تعاونی‌ها در حل چالش‌های اقتصادی و اجتماعی جوامع است.

این فرصت کم‌نظیر، باید نقطه عطفی برای بازتعریف جایگاه تعاونی‌ها در ساختار اقتصادی کشور و استان مازندران باشد. در مازندران، با توجه به ظرفیت‌های عظیم طبیعی، انسانی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری، تعاونی‌ها می‌توانند نقش‌آفرینان اصلی در توسعه پایدار، افزایش اشتغال، عدالت اقتصادی و توزیع متوازن ثروت باشند. همراهی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی با این جریان مردمی، ضرورتی انکارناپذیر برای تحقق اهداف کلان اقتصادی استان است.

اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به تمامی تعاون‌گران پرتلاش استان، از زحمات آنان در مسیر توسعه مازندران قدردانی می‌نمایم و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق، ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع فعالیت‌های تعاونی ها، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این بخش در آینده‌ای نزدیک باشیم.

مهدی یونسی‌رستمی

استاندار مازندران

اشتراک گذاری