امروز : 3 تیر 1405

مردم محمودآباد از امیرمهدی شاد بوکسور تیم ملی نونهالان کشور به شایستگی استقبال کردند.

کد خبر : 169012 29 اردیبهشت 1405
پ

با حضور دکتر رحمانی سرپرست فرمانداری محمودآباد، آئین استقبال از امیرمهدی شاد بوکسور تیم ملی نونهالان کشور دارنده مدال برنز آسیا در شهر محمودآباد برگزار شد. ‎


مردم محمودآباد از امیرمهدی شاد بوکسور تیم ملی نونهالان کشور به شایستگی استقبال کردند.

این بوکسور تیم ملی نونهالان که به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام شده بود توانست در وزن ۵۲ کیلوگرم به نشان برنز این رقابت دست پیدا کند.

گفتنی است؛آئین استقبال از قهرمان با حضور دکتر رحمانی سرپرست فرمانداری محمودآباد، رؤسای محترم ادارات شهرستان و دوستداران ورزش برگزار شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری