استاندار در میان خیل عاشقان حسینی و دسته های عزاداری،تجلی وحدت و ارادت در روز عاشورا؛
حضور استاندار مازندران در مراسمات عزادارای،هیئتهای مذهبی و سوگواران سیدالشهدا(ع) در عاشورای حسینی
مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران همزمان با روز عاشورای حسینی با حضور در جمع هیئتهای مذهبی و عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در آیینهای سوگواری این روز بزرگ حضور یافت و در کنار مردم مؤمن و ولایتمدار به عزاداری پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران با همراهی سوادکوهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و اسکندرنیا فرماندار شهرستان ساری در روز عاشورای حسینی با حضور در دستهها و هیئتهای عزاداری شهرستان ساری، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کربلا، در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش شرکت کرد.
استاندار مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به پیامهای ماندگار نهضت عاشورا اظهار داشت: فرهنگ ایثار، آزادگی، ظلمستیزی و دفاع از حق که در مکتب امام حسین(ع) تجلی یافته است، چراغ راه ملت ایران در تمامی عرصهها بوده و خواهد بود.
وی با بیان اینکه محرم و عاشورا نماد وحدت، همبستگی و پیوند عمیق مردم با ارزشهای دینی و انقلابی است، افزود: حضور گسترده مردم در آیینهای عزاداری حسینی نشاندهنده عشق و ارادت خالصانه ملت ایران به اهلبیت عصمت و طهارت(ع) و پایبندی آنان به آرمانهای اسلامی است.
دکتر یونسی رستمی همچنین از تلاشهای هیئتهای مذهبی، خادمان حسینی، نیروهای انتظامی، امدادی و دستگاههای اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسمهای عزاداری در سراسر استان قدردانی کرد و بر ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه تأکید نمود.
مردم ولایتمدار مازندران نیز همزمان با روز عاشورا با حضور پرشور در مساجد، تکایا، حسینیهها و دستههای عزاداری، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش اشک ماتم ریختند و بار دیگر ارادت خود را به ساحت اهلبیت(ع) به نمایش گذاشتند.
آیینهای عزاداری عاشورای حسینی در سراسر استان مازندران با شکوه خاصی برگزار شد و اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانوادههای شهدا در این مراسم معنوی حضور یافتند.